Word lingerie styliste! We zoeken dringend voltijdse en deeltijdse verkoopmedewerkers.

Veelgestelde vragen

Online bestellen bij Vijgeblad is heel gemakkelijk en snel. Kom je tijdens het surfen een leuk lingeriesetje of een toffe beha tegen, maar heb je geen tijd om naar een Vijgeblad winkel te gaan? Geen probleem, bestel gewoon online! Wie weet kan je de volgende dag al genieten van jouw aankoop!

Over online betalen

  • Is mijn betaling veilig?

    Betalen op Vijgeblad.be is gegarandeerd 100% veilig.

    Voor veilige online betalingen werken we samen met MultiSafepay, een van de pioniers op gebied van online betalen. MultiSafepay garandeert je een 100% veilige afhandeling.

    Nadat je de 2 stappen van het bestelproces doorlopen hebt en op “Naar afrekenen” klikt, word je doorverwezen naar een beveiligde https pagina van MultiSafepay. De transactie gebeurt altijd via een met verschillende firewalls beveiligde site rechtstreeks tussen jou en MultiSafepay. Noch Vijgeblad noch iemand anders krijgt jouw kaartnummer of andere informatie te zien.

    MultiSafepay controleert de geldigheid van je kaart, kaartnummer en toegangsrechten van je kredietkaart en laat Vijgeblad weten wanneer alles in orde is en de betaling zal uitgevoerd worden.

    Online betalen is ook heel eenvoudig. Lukt het toch niet? Contacteer dan de klantendienst.

  • Hoe kan ik online betalen?

    De betaling voor elke online bestelling - ongeacht de leveringsmethode - gebeurt vooraf. Ook bij afhaling van het pakket in een Vijgeblad winkel dient de online bestelling op voorhand betaald te worden. Nadat wij de betaling ontvangen hebben, wordt je bestelling verwerkt en verstuurd of klaargelegd voor ophaling in één van onze winkels.

    Met deze betaalmiddelen kun je op Vijgeblad.be 100% veilig betalen:

    BetaalwijzeBetaalkosten
    Bancontact/Mister Cash Gratis
    Creditcard (VISA & Mastercard) Gratis
    PC Banking (KBC Online/Belfius/ING Homepay) Gratis
    PayPal Gratis
    Vijgeblad lingeriebon of waardebon Gratis
    IDEAL (voor klanten uit Nederland) Gratis

     

    Betaling met je Bancontact of Maestro debetkaart

    Bancontact en Maestro logo

    Je kan eenvoudig betalen via Bancontact en Mister Cash. Deze betaaloptie is gratis. De betaling gebeurt onmiddellijk. Je kan kiezen om je betaling uit te voeren met je Bancontactkaart (met een kaartlezer) of via de Bancontact-app.

     

    Betaling met kredietkaart: Visa of MasterCard

    Mastercard & Visa logo

    Je kan direct en eenvoudig betalen per kredietkaart. Deze betaaloptie is gratis. Wij aanvaarden Eurocard/Mastercard en Visa. Als je met kredietkaart betaalt dan wordt ook de verificatiecode van de kaart gevraagd. Zo gaan we na of je kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon.

    De verificatiecode bij Visa of MasterCard, vind je op de keerzijde van je kaart. Daar staat, in het veld van je handtekening, een code met 3 cijfers. Ofwel na je volledige rekeningnummer, ofwel na de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

     

    Betaling rechtstreeks via KBC online, Belfius online of ING online

    KBC logo    Belfius logo    ING logo

    Als je een rekening hebt bij KBC, Belfius of ING dan kan je rechtstreeks via online banking jouw bestelling betalen. Als je voor deze betaalmethode kiest dan zal je onmiddellijk doorverwezen worden naar de vertrouwde en veilige betaalomgeving van jouw bank om de betaling uit te voeren. Deze betaaloptie is gratis.

     

    Betaling met PayPal

    PayPal logo

    Als je een PayPal account hebt kan je deze betaalmethode gebruiken. Hiervoor heb je geen kaartlezer nodig. Met je bij PayPal geregistreerde e-mailadres en wachtwoord kan je de betaling snel en gemakkelijk uitvoeren. Deze betaaloptie is gratis.

     

    Betaling met een Vijgeblad lingeriebon of waardebon

    Je kunt je betaling gedeeltelijk of volledig met een fysieke Vijgeblad lingeriebon of waardebon uitvoeren.

    Ben je in het bezit van een geldige Vijgeblad lingeriebon of waardebon, dan voeg je het bonnummer en het controlenummer toe onderaan in de Winkeltas bij “Een lingeriebon, waardebon of actiecode toepassen”. Het bedrag op de bon wordt dan in mindering gebracht van het te betalen totaalbedrag. Betalen met een Vijgeblad bon is gratis.

    • Lingeriebon: om een lingeriebon toe te passen tik je in het eerste veld “code” de 6 cijfers in die op het etiket tussen de rechte haakjes staan. In het volgende veld “pin” tik je de 8 tekens van het controlecijfer op het etiket in en klik je op “korting doorvoeren”.
    • Waardebon: om een waardebon toe te passen tik je in het veld “code” de 6-cijferige code tussen de haakjes in. In het tweede veld “pin” tik je de 8 tekens tussen de haakjes van de checksum code en klik je op “code toepassen”.

    Is het bedrag van je bon groter dan je aankoopbedrag. Dan betaal je niets en voegen we een nieuwe waardbon met het resterende bedrag aan je pakket toe.

    Betaling met iDEAL

    iDEAL logo

    Heb je een Nederlandse debetkaart, dan kies je best voor IDEAL. Kies je bank in het keuzemenu. Als je nadien onderaan op 'Naar betalen' klikt, word je doorverwezen naar een specifieke pagina voor jouw bank en kaarttype. Deze betaaloptie is gratis.

  • Wat moet ik doen als mijn betaling wordt geweigerd?

    Indien jouw betaling wordt geweigerd, raden wij je aan om het nog een keer te proberen. Je kan ook een andere betaalmethode kiezen. Blijft het probleem zich voordoen, dan kun je best contact opnemen met je bank of onze klantendienst.

  • Wanneer word ik terugbetaald?

    Zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben betalen we je terug. Je krijgt dan een e-mail ter bevestiging. Meestal binnen vijf werkdagen nadat je geretourneerd hebt.

    We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je zelf betaald hebt.

    Heb je helemaal of gedeeltelijk betaald met een Vijgeblad lingeriebon of waardebon? Dan bezorgen we je een nieuwe waardebon ter waarde van het per bon ingewisselde bedrag.

  • Hoe werkt het als ik iets geruild heb en moet bijbetalen?

    Als je een goedkoper artikel inruilt voor een duurder product dan moet je natuurlijk bijbetalen. We sturen je daarvoor een mail met een link naar de betaalpagina waar je het bedrag dat je moet bijbetalen kan overmaken. Zodra de artikelen die je wilt ruilen en je bijbetaling binnen zijn, verzenden we ten laatste de volgende werkdag je nieuwe producten.

  • Hoe betaal ik met een actiecode?

    Voor online acties en kortingen werken we met actiecodes. In de winkeltas voeg je een actiecode toe. Als de actiecode van toepassing is, wordt deze verrekend op je totaalbedrag in de winkeltas.

    Waar geef ik een actiecode in?

    1. In de winkeltas
    Klik eerst op je winkeltas in de rechterbovenhoek van onze website. Klik op dan onder de groene knop op ‘Bekijk en bewerk winkeltas’ om naar de winkeltaspagina te gaan. Op de winkeltaspagina klik je in het grijze vlak, net boven de groene knop op ‘Lingeriebon, waardebon of actiecode toepassen’. In het veld daaronder geef je de actiecode in en nadien klik je op ‘Code toepassen’. De verrekening wordt meteen toegepast in je winkeltas.

    2. Bij het afrekenen
    Klik tijdens de tweede stap van de afrekenproces onder de lijst met betaalmethodes op ‘Lingeriebon, waardebon of actiecode toepassen’. In het veld daaronder geef je de actiecode in en nadien klik je op ‘Code toepassen’. De verrekening wordt meteen toegepast in je winkeltas.

  • Hoe kan ik als bedrijf een factuur ontvangen?

    Er wordt altijd een factuur afgeprint en in de doos gestoken ook als je geen bedrijf bent. Je ontvangt de factuur dus bij levering. Wens je dat het BTW-nummer van je bedrijf vermeld staat op je factuur, vergeet dan zeker niet bij “Factuurgegevens” je bedrijfsnaam en BTW-nummer te vermelden.

Terug naar overzicht